Махам се :)


Има някъде един човек който може да те разбере.

Часът и мястото са известни . Това е твоя град. До него има влак.

Ще взема кучето ще опаковам багажа . Ще се преселя там във твоя град.

Не искам да виждам и да чувам някой който ще ми напомни за реалността.

Ще мога да почувствам малко самота.

Ще се махна от София и гадния дъжд. Ще посрещна зората в слънчево небе.

Цветни улички и мирис на трева в твоя град е така. Ще се преместя там.

Самейра – Има някъде /извадки от песента – която цял ден днес си я пускам/

Днес се махам от работа и София – е отвреме на време пак ще прескачам насам , но… знам ,че ще е рядко :). Аз съм щастлив – много .Една-2 седмици почивка ще си дам междувременно и след това пак работа . Заминавам за Търново – любимия ми град. Знам ,че ще си прекарам добре . А докато си почивам мисля да прескоча до 2-3 места да видя разни познати и непознати какво правят. Един приятел се е забил в някакво селце и ми стана любопитно какво прави , като го знам сигурно ще е нещо интересно. Там смятам да направя едно гости ,а и за други хора се сещам , че мога да ги видя въобще – радостта е моето второ име ДНЕС :).

happy-cats.jpg

Точно като ето тези котета искам да подскачам и да щурея не ,че последно време не ми се случваше , но днес просто само за това си мисля . Знам няколко полянки на които искам се пека като гущер и да си се излежавам – дори мога да помъкна и сплания чувал .

Въобще твърде много идеи шават из главата ми. Бих казал , че съм прихванал една ЕУФОРИЯ . Слънчеви дни нападам ви /и бирата не съм я забравил/. Пари за татос няма да останат заради почивката ама времето е пред мен – ихуууу , хахахахаааа.

Не знам може би друго ще стане , но поне днес съм щастлив , а дано и през всичкото останло време.

Настроение : Приповдигнато – радостно

Музика: Самейра – Има някъде , Името и Малко човече

И разбира се Йоко и Сенсей – Слънце мое , Думите /страхотна музика и както е на акустична китарка – ме разтапя/

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 06/04/2007, in Разни, живот, надежда. Bookmark the permalink. 8 коментара.

  1. Радвам се за теб.Всичко това звучи много пролетно и свежо.Искам и аз :}

  2. Думите събират , думите разделят . Думите щастливи правят хората щом се споделят . Думите изграждат , думите развалят . Думите обвити в музика не се забравят.
    из „Думите“ на Йоко и Сенсей – целия текст е перфектен.

    Искам да чуя запис на „Сън в лятна нощ“ , но още не са направили – жалко . Страхотна е.

    Наистина е пролет и кой те е спрял теб да не се чувстваш такаи да правиш нещо :) ?

  3. Приятно прекарване през почивката :) На теб предполагам няма да ти се налага да се губиш като мен :)

  4. многото учене и липсата на компания ;]] всеки е зает със себе си напоследък

  5. Напълно съгласна :-) kristinekay, всеки е забързан,улисан в собсвеното претОварено ежедневие…малко егоистично,но с право… Песничките са страшно свежи и ме зареждат много

  6. За сега си прекарвам добре :) . Ама още колко … всичко има край хахахаааа :).

  7. sliderworld за каква песен иде реч по горе „Сън в лятна нощ“ ? :-)

  8. съжалявам за грешката slideworld *

Вашият коментар