Нова страна


Бих започнал с лошото, но няма значение – всъщност дреболийките които приемам за живот понякога са добре.  Ял съм нещо, спал съм и съм се разходил … но всичко останало липсва. Работното време е много и от там идва проблема , а  парите са малко. След като си казах нищета мога и да кажа и хубавото.

Чисто е , подредено и не те псува никой. Също така всеки ден вали или е мрачно е имаше една седмица слънце , но все едно бях на плаж веднага изгорях което ми се видя странно за 2-3 часа да се получи такова нещо. Най – често съм облякъл якето за дъжд или го нося в раницата. Ям сандвичи и неприятното е ,че зеленчуците са скъпи и безвкусни.

Да това беше хубавата част от всичко… да не говоря за лошото. Явно песимизма ми е силно увеличен.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 21/06/2010, in Всекидневие. Bookmark the permalink. 2 Коментари.

  1. Хей :)

    не знаех, че си в нова страна – добре дошъл там като за начало. Къде е това там между другото?

    За зеленчуците – незнам дали просто съм свикнала, но сезонните зеленчуци тук имат прекрасен вкус според мен. Тази година за първи път си позволих да си купя ягоди от местните производители и имат страхотен аромат и вкус, а и вече са само два пъти по-скъпи от тези в магазина, така че надежда за зеленчуците и плодовете има ;)

    Дано да ти се намали песимизмът в близко бъдеше :)

  2. Every dark cloud has a silver lining . Просто трябва да се загледаш – сигурна съм, че ще го намериш (за съжаление българският еквивалент на поговорката ми убягва)

Вашият коментар

