Храненето ми през деня


мед

Как протича един „хранителен“ ден при мен.
Сутринта ми започва с чаша топла вода , а половин час по късно една-две лъжици мед който е купен от производителя ,а не от някой магазин. Плодове или зеленчуци в зависимост от това какво имам. Обичам да имам хляб като наблягам върху типовия.

Обеда ми се състои от различни салати или от нещо готвено – много често задушени зеленчуци, нещо с картофки, ориз и т.н за салатата – сега е подходящо време за салата от ряпа, червено цвекло и каквото ви се иска. В яденето ми задължително присъства малко черен пипер , люта чушка , лук или чесън. Така си помагам на организма да се справя с бактерии и вируси. В този случай мога да кажа, че видях резултата от всички тези „люти“ подправки.Искам да благодаря на един човек който в продължение на много години се опитваше да ме научи да използвам лютото и подправките в храната си и аз твърдо отказвах. Искрените ми благодарности за опитите независимо, че аз осъзнах ползата доста по късно.
Едно нещо трябва се спазва задължително приготвена храна да не стои повече от 1 ден (за предпочитане да се приготвя преди самото ядене и колкото за него – както е в индийската кухня).
ядкиПрез деня си вземам сурови или печени ядки, които са много полезни.Сусамовия тахан е много хубава храна (черния – сурово пресован) смесен с мед сутрин и на обед е отлична добавка.За соята – да също е полезна, НО която се продава на българския пазар е внос и най-вероятно е ГМО затова аз лично не я купувам.

Такива неща като маргарин, майонеза, лютеница не използвам тъй като са много вредни – лютеницата колкото и да я харесвам освен ако не е домашна няма да си я купя, защото доматето и чушките в нея все по рядко присъстват. Както ми каза един приятел в един такъв завод.
– Управителя иска печалби, а печалбите се правят като се търси евтин заместител като пълнеж.
Опитах три пъти лютеница за миналата година произведена в домашни условия и има невероятен вкус.
За мазнина – олио основно ползвам, студено пресован зехтин и ако имате възможност най-хубавото масло е от сусам.
чай от билкиЧаят присъства поне 3-4и пъти в деня понякога и повече от известно време се опитвам да спазвам правилото за 0,03 л (вода) на кг телесна маса . Не зависимо дали присъстват и други течности. И във всички възможни случаи пия минерална вода – за чай ползвам също от нея по възможност налята от някой извор/чешма ръчно.
Обобщено храненето ми се състои от салати и плодове.
Гледам да не забравя да благодаря за храната и водата която имам!
В повечето дни имам по две хранения, защото се случва да нямам време и като спазвам правилото да не ям по късно от 16-17ч.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 26/01/2010, in живот, хранене and tagged , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

