Желанията и опитите да се доказваме…


…всички те лека полека се опитвам да ги изчиствам . Интересувам се от толкова малко неща и всичко което не е свързано с тях, го отстранявам. От това се чувствам много добре и една моя бивша колежка ме определи като последовател на Епикурейството което не е далече от истината.
Избягвам телевизията, вестниците (хартиени или дигитални) , радиа (особено тези които имат новини по дълги от 5м). Срещам се с хора които споделят доста от моите виждания и се чувстват щастливи. Занимавам се с компютри , но в бъдеще време съм решил да се уча на неща които преди години ме вдъхновяваха и които тогава не успях да науча ,а сега с времето се надявам да започна и да ги развия…
Опитвам се да не искам повече от колкото ми е необходимо и взех да съм спокоен , защото не ме тормозят мисли за още нещо и още и още…
Това е един порочен кръг в който искаш все повече и повече.
Опитвам се да съм повече време сред природата , да се виждам с хора които също я харесват – да се разхождаме и това да е напълно достатъчно.

Надявам се да осъзнаете колко пагубно е претрупването с информация и чужди чувства. Тогава човек се губи и забравя кой е и какво търси… А аз разбрах какво търся… точно като взех да се очиствам от ненужните според мен неща.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 03/12/2009, in мисли and tagged , , . Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. :възхищав!:

Вашият коментар

