Мечтана работа


Моята мечта за работа е тази в която не работя с клиенти , може да имам колеги ,но да нямам нищо общо с клиенти… Ще се чувствам много по добре от сега – понякога ме докарват до много кофти състояния.
Много по добре е да си нямаш работа с никой който очаква да му свършиш работа за 5часа за един и после да недоволства … защото му липсвало това и това и това при положение ,че не е казал че му трябва. Аз ако имах способностите да знам чуждите мисли сигурно отдавна да бях изчезнал нейде далече от всички.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 29/10/2009, in Всекидневие, живот and tagged , . Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. На клиента никога на може да се угоди, това е известно отдавна. Основната причина е, че самия той рядко знае какво иска. Все пак – на мен ми се струва, че има колеги, които са по-зле от 10 капризни клиента, взети заедно, особено ако очакват да вършиш тяхната работа, заедно с твоята под предлог, че се справяш по-бързо, а на тях все нещо не им е ясно.

  2. Ииии… и аз го имам същия проблем! Но пък моята работа е предимно с клиенти… Някои биват – други не… Хора разни, свят широк! :)

Вашият коментар

