Книгите


На мен ми се случва да обикалям и да си купувам от старите книжки и си ги чета с удоволствие. Наскоро намерих няколко на Бредбъри и Греъм Грийн – едни любими автори , попаднах на Чехов и Гогол и тъй като Руската литература ми е слабо позната си ги взех и бяха точно от тази „Световна класика“.
Рядко ми остава възможност да си купя нови , но тези вече изоставени книги решавам да ги подслоня при мен…
Да отслужат още малко , да ме заинтригуват с разни неща – да прочета за други нрави и времена.

През последните години спрях да гледам телевизия , да слушам радио , но книгите са нещото за което като ми остане време и да съм в настроение – се хващам с удоволствие да ги чета.
Дали по малко или повече хора са тези които четат в днешно време не мога и да си представя/предположа , но виждам достатъчно деца които през цялото време гледат телевизия , играят игрички – но не и да се хванат да прочетат някоя детска книжка…

Приятно четене на всички които обичат да четат!!!

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 22/05/2009, in Истини, Разни and tagged , . Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. кУпувам*
    Ако искаш после изтрий коментара ;)

  2. Аз си имам някой проблеми с Българският език , но… трябва някой ден да се хвана да си ги оправя :)

Вашият коментар

