Вечерни мисли


Борба със себе си понякога за глупостите които ми идват и ми се иска да зарежа всичко и да поема нанякъде ,толкова съм го мислил като пича от „Into the Wild“ за това какво си заслужава , но има две три неща които още ме карат да не се променям.

Иска ми се да изляза и да не се върна да не мисля да бродя и да живея във света без условностите му и зависимостите… неразбирателството в мен с другите хора и всичко такова да отпадне – да се изпари . Да намеря сили и да успея да съм в хармония в единство и да намеря онази част която да направи всичко единство – онова момиче.

Може би се губя пповече в размислите и глупостите от това да изживявам , но и като не обмислям пак не се получава добре. Грешил съм и продължавам да го правя , опитвам се да намеря баланс и в същото време – се издразвам на нечия глупост грешка. Гледам да не съдя друг и все пак го правя. Грешките са много малки и големи по невнимание и заради недоосмисляне – нагрубявал съм , а помня как са се отнасяле с мен и какво не искам да допусна . Злобата която съм таял в детството си и изчистването от нея през годините.

Продължавам – напред , колко далече – докато имам сили и желание. Как ще свърши всичко – незнам , искам да постигна едно нещо и за него се надявам . Старая се да намеря пътя си и за това обикалям ,а може би бягам от изначалното , мястото което е донесло и толкова неразбирателство в душата ми. Далече от злобните хора от неппонятните искания от неприятните срещи и липсата на онези усмивки кооито са ме карали да мисля само за хубаите неща и устните които оставатв памета.

Да продължавам да бягам , накъде – може би към една моя мечта , как – с неразбирателство с околния свят , защо – защото само това май ми остана…

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 16/04/2009, in Разни, живот and tagged . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

