БДЖ=Неволи


Отивам на гости – отивам на време за влака и гледам ,че този с който пътувам е друг ,но пак в същата посока и питам за еди къде си с този бързия – спира ли на еди коя си гара за да не чакам пътническия с който по принцип пътувам и са го преместили с 20м по късно .

– Да пътува до там . „Е тогава с него ,че да не чакам веднага си казвам и си вземам билет“

Качвам се кодукторите ме проверяват и „- Извинете , но този влак не спира там. Защо сте се качили?“

– Имам билет за този влак до еди къде си.

– Ами ще слезите на следващия град и ще трябва да хванете друг влак за този град.

– Е как може да ми издадат такъв билет?

– Е ний от къде да знаем? Грешката е на касата…

– И аз какво да направя.

– Ами билета няма да ви го възстановят , ‘оправяйте се – това е от мен допълнението’.

И аз си слизам на следващата гара на която спира. Говорих със служителите , след 2ч е влак във вашата посока е отговора и никой не го интересува грешката!!! А аз ,че бързам и по тяхна вина съм другаде , а не за където съм се запътил?… никой не се заинтересува. И така всеки ти казва оправяй се както искаш/можеш.
Добре ,че имах някакви пари в повече – иначе си вземам само колкото за пътя и нищо повече , но вчера ми се случи да имам и други . Оказа се че има още двама които са със слущия случай и една жена която спешно трябваше да стигна до дадения град за които и аз се бях запътил ,че майки и е болна! И БДЖ объркаха всичко , намерихме автобус след като видяхме ,че от БДЖ нищо няма да стане и така достигнахме до желаната точка с 2 часа закъснение – в случая на мен ми се обаждаха да ме питат къде съм защо не съм се появил вече и т.н .

Как може да не стигнете където искате.
Как може да не стигнете където искате.
About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 06/04/2009, in Интересни, Истини, Национал, Тъпотията and tagged , , , , . Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. :)
    И аз да се похваля :) Прясно, прясно, от днес :)
    На касата:
    – Извинете, можете ли да ми дадате билетче за понеделник?
    – Не, идете на абонаментната каса в дъното.
    На абонаментната:
    – Идете на долния етаж в абонаментното бюро.
    А там на гишето за северна България продаваха билети за южна. А за запазено място служителката се разхождаше до другото помещение. И така с всеки клиент :)

Вашият коментар

