Какво искат да чуят…


Не искат да чуят как съм …
Искат да отговоря с добре и пак да се подминем след малкото усмивки и глупави шеги/думи. Нищо сериозно само леко – ей така , радвам се ,че те видях и да … не ме интересува как си просто кажи ,че си добре.
Въпросите свършват до тук , без желание , без подсещане , без , без … мен .
Без глупавите човешки желания , радостта си остава в моите си мечти и ми остава да гледам – глупостта . Заливаща всички и всеки – всичко и навсякъде .
Пазете се тя ще ни овладее и ще продължава да ни тормози – докато умрем.

За това не питайте въпроси за които не желаете отговор – по добре ме подминете … няма да се обидя . Аз си живея в своя измислен свят , където всичко е онова което ми се щеше да виждам и за това не обръщам внимание на тези дребни неща.
А някой ден пак ще се срещнем – сякаш нищо не се е случило и ще си кажем “ – Здравей , ти как си“ ; “ – Добре , благодаря“ ; “ – И какво става“ ; „- Ами всичко е добре“ ; „- Браво и повече късмет и усмивки“ ; „- Благодаря и на теб“ . И всеки си продължава по пътя с пожеланието да се засечем по скоро за повече с идеята ,че това са само думи… просто още думи които някой казва и нищо друго .
Без идеи , без надежди – гледащи напред … в нищото не забелязващи други. Забравящи дори себе си.
Разбира се ,че има тъга в мен – но тя си е в мен не в теб или някой друг , а в мен и там ще си остане.
Няма да притеснявам никой с моите идеи – с моите виждания и без това не се възприемат , но поне мога да кажа какво виждам винаги покрай себе си и какво чувствам – друго не ми остава , не мога да променя никой – дори и не искам , всеки сам трябва да види себе си и да реши греши или не .

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 24/02/2009, in Всекидневие and tagged . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

