Ежедневие…


което включва 15-18 часа стоене пред екраните не е много добро .В момента точно това се случва с мен – някакво зомби все едно съм станал и не се очертава никкаква промяна в следващия месец о не е нещо небивало до сега , но сега взе да ми втръсва малко. Искам движение промяна и т.н . Въобще не ми се ще да стоя така . Чакам идеи :) с нетърпение !

Ето така си се представям.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 19/11/2008, in Всекидневие. Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. Най-радикално би било да си вземеш кучунце :) тогава определено няма да има как да стоиш по толкова много време пред монитора (най-малкото то ще оскимти света ако не му обръщаш внимание повече от час :Р ) а иначе на мен лично никога не ми е допадала идеята за толкова дълго компютърнизиране, очите ми не могат да понесат повече от 2 часа облъчване, сигурно ми липсва тренинг просто, но все пак една книжка или няколко бели листа и боички, а дори и един куп цветни връвчици и дрънкулки, предоставят много по-ненатоварващо забавление :) пък дори и да трябва да се чете нещо по-дълго от две страници, обикновено си го принтирам, всичко е някак си по-приветливо на хартия, когато може да си ограждаш, подчертаваш или дори драскаш свободно :) както и да е , много ненужна информация… успех с разнообразяването! а може и просто да излезеш да се порадваш на снега (поне тук вали де) :]

  2. Сняг няма , налага ми се да стоя – т.е ако не стоя ще има последствия , най – вече с пари а и аз харесва в 90% това което правя :) нямам разнообразие защото мястото е ново за мен , няма познати , няма любими кътчета , а любимата ми котка е далеч и добре ,че имам приятел който се ангажира да я гледа :) – май това е всичко.

Вашият коментар

