Вчера


Вчера обикалях и обикалях , ходих на разни места – търсих разни неща и се оказа , че някой от тези неща много трудно се намират. В последствие докато пазарувах в един магазин (няма да спомена името на веригата) който беше празен и единствения им клиент бях аз – взеха , че ми изтърсиха искаме да ви проверим раницата. В първия момент голям бяс – откъде на къде искат такива глупости , имаме право (подходящия отговор). Ми добре аз тука ще знам да не влизам и в яда си им изтърсих всичко от раницата на щанда да разглеждат. Още 20тина минути ме държа това настроение докато се успокоя – после просто ги забравих.

Минах през познатите места – срещнах стари познати и го ударихме на приказки поканиха ме за РД ама се оказа , че съвпада с друг …….. Видях една позната по късно и с нея се хванахме да си говорим при което отидоха 6-7 часа без да забележа. Разправяше ми за т.нар.  приятели и прекомерното лицемерие което я заобикаля – глупостите които разправяли и какво ли още не , а като и не съм я виждал отдавна видях промените в мисленето и забеляза ,че хората не са това което ни се ще.

А днес цял ден ми се спи. Всъщност спа , ям , гледам нещо чета по – малко и така повтарям досега , но вчера не бях ял нищо – кръвното ниско (пепсито не помогна) , много обикаляне и накрая се прибрах към 12 и легнах в 1 станах в 7 без някоя минута (котката имаше заслуга – като реши да ме обиколи).

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 17/04/2008, in Всекидневие and tagged , , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

