Трябва


Трябва да свърша няколко неща днес , а така не ми се ще да изляза . Само като гледам какви облаци и мокротията и ми минава всичкото желание. Добре , че едните кецове са ми кожени – за разлика от другите които още на първото ми носене такъв дъжд имаше и така подгизнах. Тогава където бях на работа се наложи да ги суша целия ден . Което ме подсети да проверя разликата в цените в Америка и из Европа оказва се ,че пак ни цакат с голямо завишаване – повече от двойно е даже.

Ако оставя времевия въпрос – не ми и остава много време за да свърша което трябва. Така , че след 20-30м се обличам и заминавам , уви.

Заех я от Optimiced

Pic: Optimiced

Сега освен , че гледам няколко сериала наведнъж се занимавам и с четенето на една книга , която поставя интересни въпроси по въпроса за само развиването.

Как да мислим като Леонардо да Винчи – Майкъл Гелб

Оставям и една страница – за разнообразие.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 16/04/2008, in Всекидневие and tagged , . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

