Seven Years in Tibet/Седем години в Тибет


Seven years in Tibet

Този филм оставя едно чувство в мен – което много бих искал да се сбъдне.

Не мога да спра в оня момент – когато Тибет си е бил един рай на Земята. Място без войни , без зло – там откъснато далече от всички които се опитват да завладяват нещо. Просто място изградено в МИР и място което съхранява своя мир чрез религията си.

Да след като го гледам и ми се приисква да съм там в онази странна безметежност не мислейки за злото съдържащо се във всеки един – една нирвана.

Искам да съм из тези планини – да ги няма тези телефони , компютри(интернет) и всичко останало на което толкова разчитам и съм свикнал. Да се пречистя стигайки до онова трудно място и да забравя воините и хората  и всички онези страсти които ни изпепеляват. Винаги когато ме обземат такива идеи се сещам и за музиката на Оливър Шанти – която ми действа толкова успокояващо и някак си се пренасям там нейде в безбрежието.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 03/12/2007, in Непознатото, Филми, живот, красота and tagged . Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

