Не е хубаво


Не е хубаво сутрин да те боли глава. Определено на мен не ми харесва и ми се яде супа която смятам сега да направя – въпреки ,че никак не ми се занимава защото ме боли глава. Мисля си и за това , че не е хубаво и да не си спомням от определен момент нататък и за това какво се е случвало вечерта. Не е хубаво да се запуши и тръба в банята и без малко да стане едно малко наводнение ако не бях погледнал. Не е хубаво и да ме мързи толкова и да ми се спи добре , че поне прозореца е бил отворен и това спестява много от утринното събуждане. За да си оправя настроението гледах Supernatural и малко House md , че нали ме боли глава и не ми се става. Добре , че от хубавия Бразилски джаз ми става по добре. Май отивам да готвя , а после ще си ударя и един душ за да ми е хубаво.

Не е хубаво да ме боли глава.

Това изглежда ли ви вкусно? Не съм го правил аз нито съм го ял ама рекох да попитам май има месо отгоре не него искам. Аз съм по другите неща ама ако ви харесва направете си го. Макар да не знам дори какво е.

Обаче ми се доядоха пилмени жалко , че рядко се намират хора да готвят тези вкусотийки , както и борша не е много популярен което е жалко едно от най – вкусните неща е един хубав борш. Както и да е не е хубаво да няма хора които да ги готвят определено. Веднъж бяхме правили със сестрата пилмени ипредложих на един човек който ми беше на гости и той ми зададе този въпрос : – Това какво е и яде ли се?

Е последното ме хвана натясно , а иначе за борша ми не съм чул оплаквания . Като готвих миналата година на тогавашните ми съквартиранти.

Не е хубаво да не сте яли борш – така , че сгответе си един!!!

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 15/09/2007, in Всекидневие. Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. Най-сигурното средство за да ти мине главата е да не ставаш цял ден от леглото! И ако не си сготвиш супичка – замести я с чайче с мноооого мед… може и лимонче да му турнеш! Пък като те подгони алкохолния глад… абе импровизирай! ;)

  2. Е този момент отмина ама си направих супата така , че всичко е добре щом свършва добре :) , а иначе е ясно , че цял ден само у дома си стоях.

  3. някой път ни ела на гости,мама прави уникален борш,руска му работа,обожавам,кръвта ми кипи :)

  4. За хубав борш никога не отказвам! Ще го имам предвид.

Вашият коментар

