АЗ СЪМ БЪЛГАРЧЕ


АЗ СЪМ БЪЛГАРЧЕ

Аз съм българче обичам
наще планини зелени.
Българин да се наричам
първа радост е за мене.

Аз съм българче свободно,
в край свободен аз живея.
Всичко българско и родно
любя, тача и милея.

Аз съм българче и расна
в дни велики в славно време.
Син съм на земя прекрасна,
син съм на юнашко племе.

–––––––––––––-
Кое е истината всъщност ? Едно отминало нещо и едно настояще.
–––––––––––––-

И аз съм българче (по Иван Вазов)

Златка  Димова (auco2) Раздел: Подражания/Пародии

Аз съм българче, но в криза
майка мен ме е родила,
та народът се изниза
от родината ми мила.

Аз съм българче. Изсичам
наш`те планини зелени.
Доларите най-обичам –
първа радост са за мене.

Аз съм българче свободно.
В демокрация живея.
Всичко българско и родно
до троха ще разпилея.

Аз съм българче и расна
днес, във борческото време
и България е тясна
за апашкото ни племе.

–––––––––––––-

Всъщност какво е да си бългърче , може би трябваше да стана овчарче . Макар и като малък не си го представях. Мечти детски и неосъществими , уви всичко е толкова простичко и рядко някой се замисля за истината – какво е България.

Аз обичам да и търся недостатъците , но и почти всички останали – национална политика е да оплюем родината и да търсим коя държава е перфектната. Хората тук искат да са перфектни , но в повечето случай са си доста мързеливи за каквото и да било .

България – дума и май остана без никакво значение.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 05/09/2007, in Национал. Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Много е яко.Наистина вече стана така. Браво на авторката.

    Slideworld: Моля пишете на кирилица та да не си играя да ги оправям коментарите или въобще да не излизат по – същата причина!!!

Вашият коментар

