За кого ще гласувам?


Нямам на идея и до сега не съм използвал правото си на глас.
Виждаше ми се безмислено , а като гледам партиите никоя не ми изглежда обещаваща.

Поне да мисли малко и за мене , то повече едва ли ще може , но това малко трудно осъществимо ми се струва. Всички мислят за НАС ама през НАС. Да не говоря и за партията поддържана от съседна нам държава с насоченост повече на фундаментална основа ( Турцисистката партия – или нещо си за права и свободи ) не и за тях не съм. Звучат ми расистки (много ясно ,че расистки). Минавали ли сте скоро през Търговище и Шумен наскоро е аз съм в Търговище основния говорим език не е Българския и имаше някакви слухове , че ако искаш някаква работа то трябва да си партиен член на същата партия.

ГЕРБ-ът ни отиди по дяволите опропастиха единственото нещо което още не бяха се сещали. Като гледам кой е НАЧЕЛО и какви рекламни кампании му правят – не благодаря. Имам чувството сякаш го използват като някой фалос , нещо не съразмерно и необятно за политиката. Искат да са и националисти едновременно.

Другите си ги знаем те са от повече години и всеки си има мнение за техните управления.

Националистите – е кой не мисли поне малко за страната. Ако имат повече гласове дали ще е още така или ще са поредната марионетка.

Тука като се изтъркат познатите имен се правят някой рокади – клевети се някой и се основава „НОВА И ПО ДОБРА ПАРТИЯ“ със стари познати . Ех живот.

Това е всеки един , но някой пука ли му за МЕН ,НАС ? Основателен въпрос не мислите ли? Трябва по често си го задаваме!!!

За кого ще гласувам ли? НЕЗНАМ , а и не виждам някой загрижен освен за собствените си интереси кандидатирал се за нещо.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 31/08/2007, in Национал. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

