Няколко дни по морето


През нощта се върнах от морското ми пътешествие.

Във вторник ми казаха , че рождения  ден на един приятел ще бъде на Иракли та сряда сутрин се потегли към това райско местенце (за жалост не много още).

Иракли

Пристигнахме късно следобед опънахме палатката и се направи едно бързо къпане в морето след това на биричка и нещо за хапване. Отвлякоха ме до една съседна палатка въпреки съпротивата ми – нямах желание да се размърдаm уви не стана. Няколко човека ме издърпаха нататък .

Само след час реших , че ми се спи достатъчно за да се прибера , с които бях останаха покрай огъня , а аз се намерих в палатката с бирата и звездите – много им се радвах. Толкова чисто небе и без светлините които да ти развалят гледката. Наложи се да приберем храната в палатката , защото през нощта има диви свине и някой от съседите ни вече бяха изгубили част от дажбите си.

Към 5 часа се събудихме от студ . Говорихме , заспахме за малко и после готови за закуска и първа баня. По едно време съм заспал и никой не ме събудил няколко часа по късно изглеждах като кебапче което са го опекли само от едната страна. И рожденика се появи към обяд , а след това заприиждаха лека полека хората.Сигурно над 30 и може би 40 човека от цялата страна. Голям огън мезета , пиене и много усмивки – хората бяха доста задружни поне в тоя момент.

Сутринта имаше заспали навсякъде – кои как заровен в пясъка. Имаше 2-3 много интересно изглеждащи субекта , но нямаше с какво да се снимат и това беше голям пропуск. Към 10 решихме да ходим към Смокиня. Оказа се грешка докато стигна с които пътувах както се бях опекъл ми беше зле. Късно след обяд стигнахме , ядохме нещо и легнахме да спим. Оказа се че има парти там ама нямах сили . Сигурно към 6 съм заспал и така до 3 и половина сутринта въпреки , че бях между двата бара и музиката където беше на кръглия бар беше доста силна не ми попречи да се наспа .

flyer-smokinq.jpg

Събудих се отидох да погледам партито – нямах сили за повече. Изчаках изгрева събудих с тоя с които пътувах от Иракли до Смокиня (рожденика) и поехме на обратно . След много премеждия и голяма жега се прибрахме.

Сега си правя почивката – седмица никакво слънце , че много зле съм изгорял.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 19/08/2007, in живот, красота. Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. И аз имах такъв проблем с разликата, че се наредих така само за един ден :) Приятно почиване от почивката :)

Вашият коментар

