Плаках от тоя лук


Явно когато се занимават с рязането на лук ме налягат някакви , такива тъжни мисли и плача не мога да се сдържа. Днес реших да си направя задушени картофи , а аз обичам да има много лук е поне 2 глави да са и то големи. В момента се задушават с картофките и след малко трябва да е готово.

Ако отдавна не сте се занимавали да си готвите или да си направите задушени картофи сега е момента да се подсетите . Ето и изпитаната рецепта която е за мен добра.

2-3 глави лук (аз използвах 3 и то големи)

картофи 0,5 кг (всичко зависи за колко хора го правите)

олио , сол , червен пипер (лют) , къри и чаша вода

разбира се ако искате чушки , моркови или някой друг подходящ зеленчук ако имате желание и малко въобръжение – то Вие сте на ход

Не забравяйте да ги наглеждате и да доливате вода когато е необходимо.

При мен рецептите се изпълняват по възможно най – лесният начин. И в зависимост кога какво имам се променя рецептата и колко ми се занимава с готвенето е може би най – големия фактор :).

Стигнах до 4ти сезон 7 епизод на 44оо за 5-6 дни – голямо вглъбяване се получи , а и сериалчето е добро .

Аз съм за Промицина хахахахаа

Промицин - За / Против ?

Минаха 2 месеца откакто не съм пътувал – последно на Графити феста в Търговище. Нещо реших да се усамотя , не се виждам с повечето хора – само двама , трима приятели ме навестяват. Писна ми от вечната лудница покрай другите – сега се отдавам на четене , гледане на филми. Повече мислене по моите идеи и някой проблеми.

Знам , че някой се сърдят (които са съвсем малко хора) – смятат , че съм ги забравил уви сега просто се опознавам малко. За това ползвам времето си и разбира се релаксация . Колкото по – малко проблеми толкова по – спокоен човек съм.

П.п Онзи ден получих подарък хахахаа . После ще спомена и малко за него

Музика : Blasted Mechanism – Balayhashi (album) ; Best of acid jazz (compilation)

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 10/08/2007, in Всекидневие, Разни. Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. и аз съм за промицина :)
    мисля че сокчетата от 10 ако се сещаш за кои химийки става въпрос вършат подобна работа :-)

Вашият коментар

