За лятото


Реших , че не ми се ходи по морето да работя.Не ми се ходи насам натам и да хабя повече пари от колкото печеля. Предпочитам да си седя на едно място и да работя – усърдно :) . Поне такива са ми идеите за сега. Имам само желание да не мърдам , явно мързела пак ме е налегнал или остарявам (хахахахаххааа) – не е второто , а нуждата от спокойствие. Без онези ми нещица които изкарват адреналина из тялото. Чисто и кристално спокойствие – Lounge в главата . Галя си малкия звяр т.е. котката , а тя се е отдала по котешки на блажена дрямка. Отдавна не си бяхме правили компания с животинката. Даже вчера ми мърмори след като се прибрах мокър от една разходка. Искам си правя снимки но засега няма с какво и обмислям как да го разреша това.
Другото интересно е ,че все повече хора изчезват я по морето за работа я нейде из „запада“ .
Да , хубаво намръщен ден.

П.п Прочетете това.

Музика: Apollo 440 – Electro Glide In Blue (страхотна музика – за духа)
apollo440.jpg

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 06/06/2007, in Всекидневие. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

