Вечер със дъжд и душа


Седнал съм си – слушам как ръми приятно . Скучая , мисля и пак скучая.

Сам съм пак – имах гости през за един месец и беше интересно и се по сдърпахме и пихме и ядохме . Всички дребни моменти които са нормални и са забавни понякога , но особено ги запомняш ако е някой близък който не си виждал 2 години. Ами така се получава – при мен често.
Имаше неща за които се радвам много – майка ми се нави да и направи татос при един приятел . Стана много красив въпреки , че беше доста семпличък (дефакто тя ми беше на гости : ). Ходихме насам натам с нея – сядахме на по чаша вино или бренди и цигари/пури . Говорихме за неща които по рано не сме засягали като тема. Имаше и не разбирателства ама лесно стигнахме до решение. Направи ми страхотен подарък – всъщност повече от един , де…. както каза тя изпаднах в нервна криза :) (толкова неочаквано и толкова си мислех за това нещо , че като ми го подари ….)

Направих ме си по някоя снимка и всеки сам пак продължи по пътя си. Пак малко тъжно ми стана – то и за това може би от тогава взе да вали хахахаааа .

Сега съм се заел с глупости. За да минава времето по лесно.

Искам да направя представяне на едни пичове от Сливен за страхотната музика която са направили много ми допадна.
X-perimental – Summer moods 2006
и на Accomplished Acoustic Alchemy от София . Като стилове house, ambient, chill out – като от Х-периментал имат и много хубави джаз моменти

rain_love.jpg

И пак искам да завърша с дъжда и тази картинка –

Rain love

rain-in-city.jpg

Или може би с тази като по обнадеждаваща – Дъжд в града 

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 31/05/2007, in Всекидневие, Разни. Bookmark the permalink. 2 Коментари.

  1. http://accomplishedacousticalchemy.free.bg

    http://myspace.com/accomplishedacousticalchemy

    Благодаря, че си казал добра дума за музиката ми. :) Макар и тези песни, които си представил да не са обработени по най-добрия начин, просто така се случи.

  2. accomplishedacousticalchemy.free.bg – благодаря, че си казал добра дума за музиката ми.

Вашият коментар

