Дни и действия , не оринтировка в съзнанието


<>Минаха дни , минаха и нощи . Мина Великден.
Не червих яйца , даже ми се бройка само един „двубой“. С една от братовчедките. Ах какъв Великден . Просто странен и отнесен си беше.
У дома стои едно рисувано яйце – подарък . Пътувайки с влака се запознах с една компания прибираща се за празника и момичето ми подари като чу че не съм се занимавал тази година и че нямам. Всъщност си изкарах Великден май с тях те се бяха подготвили за целта във влака. А аз пак с някой друг. Да ходих до църква през ноща , и се върнах не обикалях нито успях да запаля в църквата свещ , но на едно местенце си заплихме с компанията покрай мен. Другите останах да нощуват покрай църквата. Аз реших , че е по добре се прибера и да се наспа. Пътувах до Сф пак за да се видя с някой хора и се надявам за една работа току виж ме викнат , но засега е само идея – с възможност за реализация. Искам си отпочина , но и за работа се замислям , че по скоро трябва да почвам. Обмислям си гоститата и някой други належащи разговори с някой хора. Има какво да се оправя в някой отношения и от моя страна и от някой хора.
Една група познати по малко вече – няма виждане станал съм persona non grata (ако се пишеше така) за тях . Нищо такива неща стават – имаше грешка от мен , но и те решиха да стигнат до крайната точка. О ще се засечем – знам , а може и да поговорим . Аз няма търся никой от тях те мен също . Не раздор , а може би премирие .

Грешките се наказват , но понякога може и да ти се прости. Нямам желания да обяснявам минали неща. Пътя е лъкатушещ и така ще се остане. Пътища засичат се! Понякога за миг , понякога з десетилетие.

Великденски мисли – отдадох се на самота през деня . Вечер с компания . Мислене и недостиг на мисли за правилното осмисляне. Не мисля да забия в самоанализа , а само да се усамотя и да отпочивам . Повече се уморявам от другите , а не толкова от някаква работа. Трудно се постига стойност по висока от нула – приятелствата се рушат за секунди. А понякога разбираш грешките в последствие.
Успех над околния хаос от мисли , емоции и чувства е трудно нещо . Умора от едностранчивите хора (вглъбени в собствената си истина) не приемащи всичко което е различно – не лошо , а просто различно.
Чао

Музика : Klashnekoff – някакъв албум

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 12/04/2007, in Всекидневие, Разни. Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Човек- 2-ка на езикова култура…Много си зле с писането,откъм литературната страна те бива.Ам,такова,успех с мислите и осмислянето:,,Мислене и недостиг на мисли за правилното осмисляне.“

Вашият коментар

