Приятел / зелено човече /


Трипръсто човече
пред мен се откри.
Малко със странно око
и топла душа.

Попитаме имам ли ,
приятел през тежките дни?
Аз се замислих.
Заплаках за миг.

Тежко е да си сам ,
сред стадо овци.
Хората води ги със пърта.
Ако ти се не водиш ?
Не ставаш , нали?

В добро всеки помага ,
а ако имаш пари
страхотен си ти.
Всеки „приятел“ ти става.

Та казах му Аз.
Нал пърта не следвам.
Рядко се намират
тез сродни души.

Гледайки ме
се усмихна за миг.
Позеленя леко
и в това странно око искрица видях.

Макар и за кратко
може би миг , ти ме видя.
Та знай , че в радост
и болка до сетния час.
Приятел съм аз.

И друг да няма.
Аз съм до теб.
Както и до
всеки човек.

Но , малко са тези
които ме виждат.
Слепци и глупци
са тук на Земята.

Щом никой не се бори
истинските хора да открива.
А , се бори за десет лева
в повече да има.

И когато умра , може самотно на гроба ,
зелено човече да плаче.
Верен приятел ще знам , че съм имал.
А други все още ги търся ,
всред поля и бетонени къщи.

22.07.2006

Посвещавам го на всички хора . Които се чувстват самотни.

На всички които помагат /няма значение на кого/.

На всички които се грижат за другите.

Това съм го писал в момент на самота.

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 29/03/2007, in живот, мисли, надежда. Bookmark the permalink. има 1 коментар.

  1. Яко е.Не мисля,че помагам на хората,но се почувствах длъжна да благодаря за посвещението…Зелени или червени,човечетата си съществуват,а идеята ти е наистина страхотна!По-добре луд и неразбран,отколкото обграден от лицемерие.

Вашият коментар

