Свободни минутки


Тъкмо се чудих какво да правя и съгледах няколко – добри татоса .
[rockyou id=38389153&w=426&h=320]
Става дума за тези . И се замислих кога ще събера/или ще останат/ пари за следващия.
А той много ми допадна като идея при това ми дойде за още един ама той дори не го обмислям още. Искам си направя … е засега няма да споменавам какво . Току виж станал .

Другото което ми направи впечатление след събитията през изминалата седмица и след като най – накрая се наспах задоволително добре / последните 3 дни не можах / , а и преди това беше нещо подобно . Твърде много емоции , твърде много от всичко ми дойде . Твърде много…

Искам почивка да си седя да си говоря с някой за глупости ако ще , но да си говоря и възможно най – малко да мисля . Та така да си прочистя мислите с безметежността на не мисленето. За няколко часа , а всъщност за ден два да е така . Малко бира и спокойствие.
Точно си представям една китна полянка – няма значение къде ще е.Че е слънчево и съм се излегнал удобно /може и подпрял се на дървото/ . Да си говорим , говорим , говорим …
И така докато ,няма за какво. Пълно спокойствие е бирата е хубаво да присъства . Май си направих пикник : ) . Няма значение – сега си мечтая. Ех , дано стане по – скоро.
Ако сме и повече хора …
my_places
/Цветята може и да ги няма , но цъфналото дръвче е добро като идея/

Ще тренирам не мислене от днес нататък :) . Как може да си прекарват добре толкова хора чиито мисли стигат до 3-4 неща . Пари , коли , …. и чалга /примерно, има и др./ . Всъщност нали и те стават нещастни (нещастник било обидно , явно който го казва е щастлив :) . Трудно е да си купиш най – новата брица и да имаш за всичко което не ти е нужно /за показност най-вече/ , ама нали трябва да имаш , да имаш , да имаш …… нали за това са рекламите , да те карат да мислиш да имаш / някаква стока – принципно свързана с разголена мацка – при това добре изглеждаща/ . При проверката на правописа – чалга ми я изкарва като грешна дума е че то си е сгрешено , но не думата. Я да си тунинговаш колата за 2 бона /дошла от някоя морга/ в която слагаш усилвател и колони за още толкова . Или да пречупиш пръстите на някой за да вземи теб и ония „дребни“ пичове за охрана на твоето – да не ти се случи нещо.

Не май ще мисля по своя си начин и няма да е за ония 3-4 нещица / те са притурка към живота / , а четвъртото – то може само в една кофа да ходи – никъде другаде.

„Има любов. Макар и рядко чиста.
Има живот. Но с всичко което нямаме.
Има страх. Защото има и сила.
Има край. Така както свети Слънцето.“

Мда , това е . В момента не ми се пише повече.

П.п В Пловдив чух от Z-Rock radio , че от сряда до събота / включително / ще има някакъв фест с 12 групи / май само български / . Жалко , че нямам възможност да прескоча. Ако на някой му се ходи да се похвали с това което се е случило там.
Край :)

П.п.п Един човек /става дума за един от тези изминали дни / успя да прочете в мен , повече от много други . Повече от много хора които са се опитвали в продължение на МНОГО време . Странно е да знаеш , че нещо е по понятно почти толкова на друг колкото и на теб за самия теб и всичките объркани неща от които съм съставен.
Другото събитие което забравих да спомена е че направих гаф /голям е , за него не знам ама смятам , че и той го оценява така/ спрямо един приятел . И сега съм гузен – да не искам да пристъпя скоро към едно място , а и след това сигурно много ще се чудя. Алкохола който бях погълнал не е извинение , но … ако не бях пил знам , че нямаше да стане. Нищо ще го оправя , но дълго време ще го обмислям .

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 28/03/2007, in Всекидневие, Разни, живот. Bookmark the permalink. 4 Коментари.

  1. И аз не мога да ида на концертите :О( Защо не го направиха миналата седмица, когато си бях в Пловдив …
    Първата драконска татуировка много ми хареса :)

  2. Тия дни си спомням сънищата по-ясно от друг път…Та се сънувах с обрисуван гръб.Беше красиво,май беше някаква жена,не помня,но изпитах страх в съня си,като си спомних един комшия какво ми беше казал за своите татуси-че съжалява…Мм…тъпичко.Затова и аз като са ми казвали момичета,че искат,пък и едната ми по-близка приятелка като си направи,се сещам все за това:булченска,бяла рокля с бял гръб,а отзад някакво черно или шарено петно…Не,мерси :)Това ест. си е мое мнение,ти като искаш,прави си,не че не е яко…Ама доколкото разбах ще похарчиш парите за бягство от София и т.н.Ей това мисля,че си струва :P

  3. Аз не съжалявам за никой от татосите. Макар единия да не е направен качествено , но … такъв си е и такъв ще си остане ако евентуално не го заменя с друг. А за бялата рокля – не е нужен атрибут :) .

Вашият коментар

