Салата с кълнове


salata.jpg Току що реших , че това ще ми е вечерята – която почти изконсумирах : ) . Има интересен вид , добре е на вкус . Въобще хареса ми . В момента се замислям не мога ли и аз да си направя такава салатка . Вече почнах с плановете как да си правя кълновете :) .

Е само теоретично не съм много по тези дейности , но все пак … Китайската храна ми допада доста особено в последно време , може би и при избор на друго . Взел съм си и един ориз със зеленчуци за да заформя всичко . Ами как няма да е със зеленчуци нали не ям месните деликатеси . Чудя се дали да не си бях взел задушени такива (зеленчуци) ? Няма значение другия път .

Взех си и нова раница , че старата се скъса и съм се замислил за една 70-80л която ми допадна . За пожарните случаи , когато съм на път за по дълго време , но засега има време. И други идеи и други неща за вземане , но парите ограничават това :) .

Ммммммммм салатка :) .

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 15/03/2007, in Всекидневие, Разни. Bookmark the permalink. 3 коментара.

  1. i az sym mn zaribena naposledyk po kitaisko…kulnove obojavam,nz shto,kolkoto do mesceto…mn e polezno,trqbva da se qde.
    chestita ranica ;)

  2. Мммммм китайки , хаххааааа тъй де китайско и японките ми изглеждат по яки : ) . Не ги искам с много месце , да са приятно изглеждащи хаххахаааа . Мда с по малко месце това е :).

  3. s povechko mesce ;) utre sha hodim s moito shi do aziqta,ihaa,manja,neska pak qdoh oriz..pf,sigurno bez da iskam sym minala na vyglehidratna dieta[lelee taka li beshe dumata na bg,neshto blokirah…mai umyt se nujdae ot pochifka…lqgam si,utre shte pisha i po dr temi,vidqh int neshtica :) ]

Вашият коментар

