Root souljha . Live @ Club Alcohol !


root_souljha.gif
Вчера ми беше един уморен и мързелив ден и как няма :) . Всъщност мога да го нарека проспан ден. То не беше подскачане , то не беше викане и всякакви други весели нещица . Имаше много хора с тарамбуки и правиха преди започването доста добри изпълнения в близкото паркче .

Всъщност как се получи всичко , след като се бях отказал и мислех , че няма да отида на това джeмче . Както винаги ако няма какво да правя , реших да се разкарвам . По центъра и въртях се малко из НДК излизам и какво да видят очите ми един познат ,който е от другия край на тази малка и китна страна :) . Въобще изненада пълна – и моя въпрос „какво правиш тука“ получих очаквания отговор „Ми на root souljha“ . Вече и аз радостен ами аз мислех да ходя , но не си намерих с кого и се бях отказал напълно . И таман с последните 5лв съм останал и мислех да ги дам за нещо за хапване , но не вече им намерих цел . Тръгнахме малко се разправяме кой какво и как :) . Последваха 5 часа разкарване , засичане на други познати въобще – всичко стана неочаквано за мен , което е може би най-хубавото нещо през последната седмица .

Преди да започне джема се настанихме в близкото паркче ( не знам дали се води такова , но все там ) . Появиха се хора с тарамбуки и започнаха :) . Отдавна не ми се беше случвало да слушам някакви изпълнения на този инструмент , които се пробваха се справяха доста добре. Последва занимавка с хек и вечната проверка на ченгетата . Явно се чудят какво да правят . Поне този път не се правиха на интересни . Дойде моментът да се влиза в клуба . Всичко пълно с хора , които ми се струваха не чак такива „почитатели“ на регето . И следващите 3 часа и нещо бяха много наситени с емоции :) . Момчетата се постараха много , публиката беше във върховна форма и ако изключим това ,че покрай сцената беше претъпкано всичко беше перфектно . И всеки път когато ставаше дума да се спира само се чуваше ОЩЕ и не останах и не само аз излъган . Имаше още изпълнения , имаше желание и да ги слушам . Имаше от всичко , а емоциите не липсваха . Накрая спряха все пак не можеше вечно . Но излезе Сенсей , а малко по – късно и Йоко – направиха заедно „Слънце мое“ и Думите . А първо Йоко изпя нещо което не бях чувал досега и мога само да кажа , че е страхотно . Уви не запомних как се казва , но смятам да си го намеря , защото е страхотно . Имаше на 5ница солджа което мога да кажа , че ми е любимото парче от тях . След тази почивка стана възможно още 2-3 парчета от root souljha и последва Цецо не го бях чувал досега , но завършека му беше подобаващ . Големи импровизации направи този човек . Не се спря пред нищо :) ако мога така да кажа мисля , че половин час, а може и повече да беше той , но беше много забавно .

Уви всичко има край – пуснаха някакво регенце . Впоследствие смениха на ска и имаше доста които си подскачахме с кеф . После преминаха ,към по твърди стилове и някъде към 3 се разотидаха почти всички . А аз със една малка групичка към един познат парк за да дочакаме някакъв транспорт . А и имаше тарамбуки така , че не остана безинтересно – разменяха се телефони правиха се уговорки за евентуални следващи събирания и ето , че настъпи момента в който всеки си тръгна в своята посока и по своя път . Аз преуморен , но и много въодушевен се прибрах . И замина денят в сън и почивка с книжка *хихи* . И албума им ще го купя в най – скоро време. Заслужава си.

На 27 в същото клубче ще има Уикеда , надявам се пак да намеря с кого да отида.

А на 31 в Търново (ех този красив град – отдавна не съм ходил натам ) ми казаха , че в клуб Deep ще идат БГЗ , мисля да отида до там :) .



About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 14/03/2007, in Разни, музика. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

