Влакови неволи


– Билета е 5,45 . – Казва сърдито лелката продаваща билетите.

– Добре , нямам 2 стотинки , някъде съм ги изгубил . – Аз разтревожен . Остават 3-4 минути докато тръгни влака.

– Не ме интересува . Аз няма да ви дам билета.

Аз вече в безизходица. Бях два дена в почивка и трябваше да ходя за един документ. И видях разни познати седнахме на по бира и весели приказки под хубавото слънчице онзи ден.След като свърших парите които бях взел тази седмица , си бях заделил само пари за влака та да се прибера. Но както винаги става, не всичко е така както си го планувам.

Обръщам се към момичето,което чака до мен :

– Извинете може ли да ми помогнете с 2 стотинки. – Оказа се ,че може за което много и благодаря. Вземам билета и багажа , благодарейки и побягвам към коловоза на който е моя влак.

Поглеждам към влака купетата пълни. Обявяват , че всеки момент ще тръгне . Аз се качвам в най близкия вагон. Второто купе има 2-3 места свободни решавам , че съм и аз тук. Грешка багажа ми е още на пода на купето и едни мургави хорица с касетки с картофки решиха ,че отгоре има достатъчно място за ТЕХНИЯ БАГАЖ , а моя нали на земята и на седалката си стои. Явно ще го измисля. Добре оставям го там и се запътвам към следващото купе има 1 местенце (всъщност бяха 3и , но ….) поглеждам отгоре има място и за моя. Връщам се в предното купе та да си прибера багажа.

– Ще се местиш ли? – пита мургавото личице.

– Да , няма къде да си оставя багажа.

– Аха . – последва като отговор.

Премествам се пускам си плеъра и отварям фантастиката която си купих последно. След което последваха няколко часа на четене , слушане и в последствие се заформи малък разговор – за литературата , любовта и влаковете . Беше проведен от 3 страни като едната най – вече слушаше и добавяше по някой коментар върху казаното . В общи линии интересно беше.

Накрая пристигнах – време беше, защото ми се спеше и още повече бързах да се прибера на топло .

train_430×285.jpg

Picture : The Sydney Morning Herald

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 10/03/2007, in Всекидневие, живот. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

