Work time vs Sn Valentine & Sn Trifon


Работиш , спиш …. ядеш .

И така всеки ден. Безмислие в общи линии ,човек взема да му докривява от еднообразието. В деня който е с два празника и то така тачени.

Трифон Зарезан и Св. Валентин , честито и на имениците – да пият без да стигат до болницата. И въпреки разлялата се ЛЮБОВ навсякаде да не забравят предпазните средства :). Освен там където има пълно доверие и желание.

Аз най – категорично заявявам , че вино няма да близна днес – не че неискам ,но евтиното „уж вино“ ми действа крайно зле. За по скъпо … хм няма как , домашно не се намира покрай мен за жалост.

А другия празник го чествам само на смс-и зажалост тъй като разстоянията са доста големи , но въпреки тях смятам , че има тръпка .

Нека всеки един да си изкара деня така както иска и да му се радва докрай.
За евентуални грешки в заглавието не ми се карайте :0 или сърдете неволни са , а не ми се занимава да проверявам

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 14/02/2007, in Всекидневие, живот. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

