Какъв съм АЗ? (или какъв се чувствам)


Като човек вече поотрекал се от до сегашната си религия поради големите догми които я съпътстват и заличаването на първоначалния и вид макар и да е доста утопичен. С времето взех да придобивам все повече и повече мои виждания за света не казвам ,че Аз съм си ги създал просто отбирам това което ми е най близко до душата. Човек се учи от другите и от грешките няма друг начин иначе всеки щеше да преобръща камъни да търси личинки и да яде каквито има плодове . Та след като попаднах в един блог на една статия в която се даваше връзка към страница в която имаше възможност да провериш ти какъв си чрез един тест реших да покажа резултата .

religion.JPG

Искам да дам един текст за пример. Нещо което е твърде близо до мен.

Общината на Майтрея - Агни йога

„Пътнико, приятелю, да вървим заедно. Нощта е близо. Зверове дебнат наоколо. Пламъкът на огъня може да погасне… Нека запазим силите си, като поделим нощната стража.
Утре ни чака дълъг и уморителен път, но ако вървим заедно, ще го превърнем в радостен празник. Аз ще изпея за теб песента на твоята майка, и жена, и сестра. Ти ще разкажеш бащиното предание за героя и подвига.
Не настъпвай скорпиона и предупреди ме за усойницата. Пътнико, помни, че вървим към една планинска обител. Пътнико, бъди ми приятел!“

Огън

“Как, Владико, да разпространявам, Учението Твое? Как, Владико, да намеря тези, комуто е съдено да приложат Словото Твое в изпълнение?”
И казал Владиката, напомняйки:
“Търсил отшелника, кому да отдаде Откровението. И извадил той списъка, и положил го на кръстопът.
И минало момиче, и обвило хляб с посланията на списъка. Но отчелникът изготвил нов списък и отново на кръстопътя го положил.
И минал търговец и покрил списъка с цифри от дохода свой. Но отчелника не се изморил да полага следващ списък, и така до свършека на делата и дните си.
Когато Висшият попитал го: “Как раздаде ти Учението?”, той отговорил: “Не съм аз този, който да съди, коя птица ще свие най-хубавото гнездо от начертанията.”

Надявам се всеки да намери пътя към себе си , а не само да е заслепен от парите и техните облаги. Това е една крайно неподходяща насока за една човешка душа. Вярно не можеш да станеш отшелник и всички подобни пътища са малко или много крайни , но можеш да не се поддаваш на жаждата и сребролюбието което спокойно може да те завладее. Съжалявам , че има такъв свят а пък още повече ,че и аз съм тука , но определено не можеш да избираш каде и кога да се появиш или най-малкото като човек не знаеш целта на занятието а само крайната му цел – АЗ СЪМ ТУКА – край и точка по въпроса които го нищят людете от както са се опомнили.

Музика : Bay Smooth Jazz Radio 105.9 (давам връзката за winamp или там каквато програма ползвате)

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 18/01/2007, in Непознатото, живот. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

