Рано сутрин в неделя


Как може да се чувства човек които не е спал и е изпил що бира може, малко неадекватен бих казал.Нещо ми се вижда ,че личния ми опит в последно време го доказва.От обед да почнеш до 2-3 сутринта не е лека участ. Както се казваше в един готин филм „Има толкова текила в бутилката и толкова много часове през деня в които да я изпиеш“ .

tequila

A да за бирата ,бирата има много готини качества и тя е предимно нещото което се пие. А в последно време забелязвам ,че хората пият доста. И се пуши доста ,това също е така както си го мислите . В момента губя понякога част от нишката но карай важното за мен е да продължа да пиша – знам ,че съм жив.

beerblunt

Продължавайте то друго не остава и дано , дано някой проумее нещо , дори този някой да съм Аз :) . Лек ден.

Музика : ретро по някакво френско радио

About slideworld

Just a man. https://slideworld.wordpress.com/ http://prikazki.org/ http://facebook.com/prikazki.org/

Posted on 14/01/2007, in Всекидневие. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

